מחשבות על סדרת קלפי הקהילה

פורסם על ידי דבורה קיין-רייניש  פסיכולוגית . פוטותרפיסטית. יוצרת. מנחת קבוצות.

סינה פרוסט התחילה את קולאז' הנשמה מקלפי הקהילה- קלפים אישיים שיצרה עבור אנשים שלמדו איתה בסדנה המכוננת עבורה עם Jean Houston . אח"כ היא המשיכה לעשות קלפים לכבוד אנשים משמעותיים בחייה ובכך כיבדה את המקום שלכל אדם משמעותי בחיינו יש איזה מהות מהדהדת שנמצאת אצלנו.
סדרת קלפי הקהילה הפכה לסדרה משמעותית מאד מתוך חמש הסדרות הקיימות הרעיון מאחורי סדרת קלפי הקהילה היא שכל אדם משמעותי תרם למי שאנחנו היום.
אני מוצאת את עצמי עסוקה מאד בנושא גם בקבוצות שלי. אולי כמו כמעט כל דבר היום, אפשר לייחס את זה לתקופה השונה הזאת שמושפעת מהמגיפה העולמית. קשרים בין אנשים קבלו משמעות חדשה. מצאתי את עצמי מתגעגעת לאנשים קרובים וגם רחוקים. אנשים שאני מכירה. אנשים מההיסטוריה שאולי חוו משהו דומה. היה משהו בטלטלה הזאת שהחזירה אותי גם לזמנים קשים אחרים , כשהייתי ילדה, כשההורים שלי היו ילדים ועולמם השתנה באחת.
הקלף הזה נוצר בערב אחרי 2 סדנאות שעסקו בקלפי קהילה.
זהו קלף שהנושא שלו הוא ארכיטיפי במובן שהוא מדבר על שמירת האור של אנשי הקהילה האישיים שלי. מבחינתי אנשי הקהילה שלי הם אורות מנצנצים המלווים אותי בפנים ובחוץ תמיד. לפעמים אורות מסוימים הם יותר ברקע אבל הם תמיד שם בשבילי ומהווים איזה רשת של חכמה וקשר.