קלף סינה פרוסט

פורסם על ידי אורית ענבר  מטפלת ומורה בשיטת איזון חיים Life Alignment בשילוב קלפי קולאז' הנשמה ®SoulCollage , מנדלות וכלים יצירתיים.

נוכחתי לדעת שאפשר להתחבר לאישה שלא הכרתי (והיא כבר לא אתנו) ורוחה השפיעה והעניקה השראה על חיי.
בחפיסת קלפי קולאז' הנשמה, כזו שיש לרוב מי שממשיך.ה את הדרך הזו, יש סדרה אחת מתוך כמה (5 בדרך כלל ויש יוצאים מן הכלל) הנקראת "סדרת הקהילה". על הקלפים בסדרה זו מופיעים אנשים, בעלי חיים, מקומות שהשפיעו עלינו בחיינו, שהותירו בנו חותם והיוו חלק מהקהילה שלי.
בתמונה מצורף הקלף שהכנתי המייצג בסדרת הקהילה שלי את סינה ב. פרוסט ז"ל ( Seena B. Frost).
סינה הייתה מטפלת משפחתית וזוגית מוואטסונוויל, קליפורניה, ארה״ב, שפיתחה את התהליך הזה תוך כדי חפושיה אחר שילוב מתאים בין רוחניות, פסיכותרפיה ויצירתיות. רוחה של סינה הביאה את הקסם הזה הנקרא SoulCollage® שמהווה היום אחד מהתחומים המרכזיים של חיי ואת המשענת המרכזית בחוויית היצירה שלי.
כששאלו את סינה "מהו קולאז' הנשמה" משפט הפתיחה הראשון בתשובתה היה: "קולאז' הנשמה הוא חגיגה יצירתית של מורכבות הנשמה, ובאותו הזמן מתחת למורכבות זו, נמצא מתן כבוד לאחדות הרוח עם המקור. זהו תהליך המדגיש את הנפש והנשמה, את האחד והרבים".

סינה נפטרה ב 2016. מעט אחר כך גיליתי את קולאז' הנשמה ושנתיים אחר כך סיימתי את ההסמכה להיות מנחה בשיטה. זכיתי להכיר את רוחה, העשייה והחזון המופלא שלה דרך השיטה ודרך המורות הנפלאות שאצלן למדתי, מיכל שוהם שביב ומריהברונה סירבלה. ככל שאני מתקדמת ומעמיקה בשיטה, מכינה עוד קלפים, משנה זויות ראייה בזכות ההדרכה שאני מקבלת מהדמויות בקלפים ונעזרת בקריאות לקבלת תשובות מהאינטואיציה ומהרוח הגדולה דרך הקלפים, אני למדה את המעמיקם, את המגוון האינסופי שמציאה SoulCollage® ואת המשענת העוצמתית שהיא מהווה עבורי.
כשקראתי את הספר "Soulcollage® Evolving" או כשאני שומעת את קולה בדיסקים בהם היא מספרת ומלמדת על השיטה , אני מרגישה שאני מכירה אותה, כמו ממשיכה לדבר איתה בתוכי, על החיים, חושבת לעצמי "מה סינה הייתה אומרת" על אירוע זה או אחר וכדי לאפשר לקול שלה להדריך אותי יצרתי את הקלף.

בחרתי לעשות קלף מתוך הכרת התודה העמוקה והאהבה שאני חשה אליה ככזו ששינתה את חיי’ בכך שיצרה את התהליך הנפלא הזה המלווה אותי בכל הרגעים המשמעותיים בחיי.

תודה לך סינה פרוסט
מעמקי נשמתי,
אורית.