רשמים אישיים

פורסם על ידי , דוד בנימין תרפיסט באומנות בגישה האנתרופוסופית, מנחה מוסמך קולאז' הנשמה.

תהליך יצירת "קלפי קולאז' הנשמה" נחווה עבורי כהתרוממות רוח, זהו תהליך אינטואיטיבי, כיפי ומהנה, בו כל אחד ואחת ירגישו עצמם אמנים, הסיפוק לנשמה הרעבה ליצור ולהתבטא הוא מידי, עמוק ועוטף.

הדפדוף הנעים במגזינים השונים מעמעם אט אט את התודעה בשיוט שלה ממצב ערות לחלום, ההתגלות העשירה של רקעים ודימויים והמפגש המרגש עימם מחבר את הנשמה לחלקים בתוכה המוכרים לה וגם כאלו הנסתרים ומחכים להתגלות.

המתנה בלדבר דרך הדימויים, להיוועץ בם, ולאפשר להם לגלות למעננו את המשאבים והידע האגור בתוכם היא בעלת ערך רב להתפתחות הנשמה העצמאית שלנו ולהמשך גלגולה בעולם.

"קלפי קולאז' הנשמה הם כלי רוחני להדרכה עצמית ולחוכמה עתיקה המגיעה מהמעמקים ומהגבהים של ישותנו, מהעבר הרחוק אל ההווה, ומההווה אל העתיד.
הם מביאים איתם את הרגע ואת הנצח, והם אין-סופיים בדיוק כמונו.

בתהליך יצירת הקלפים ובשיח המרפא דרכם חווים את החיבור לנופים פנימיים אשר לא תמיד בהירים ונגישים לנו, ולא תמיד מקבלים מקום וביטוי מודע.
העשייה הקולאז'ית שיש בה גם היפרדות ושחרור ממשהו וחיבור למשהו אחר בדומה אולי להיפרדות שלנו מעולם הרוח עם הלידה וההתגשמות באדמה, מאפשרת היזכרות מחודשת עם אותם חלקים שהודחקו בפנימיותנו אך עדיין ערים בחיינו באופן לא מודע דרך המעשים והתגובות שלנו לעיתים כדחפים בלתי נשלטים.

תהליך הקריאה בקלפים מאפשר את ארגונם ושיוכם אל כתובת וזהות שיש מאחוריה בעל בית, כל זה קורה מבלי שנצטרך לעשות זאת באופן ער וישיר.

בנוסף הקלפים כעדות חיה וקונקרטית מנשימים בתוכנו את הפוטנציאל להמשך עבודה איתם ליצירת שינוי מיטיב ומזין, הם מתנה אמיתית למי שאנחנו כבר ולמי שבאנו להיות, וגם לאלו הסובבים אותנו, מתנה המדייקת כמצפן את המסע הביוגרפי של הבריאה שאין לו התחלה, אמצע וסוף.